اولین دوره آموزشی نرم‌افزارهای ارزیابی پوشش تلفن همراه کشور برگزار شد.

اخبار

خانه آرشیو خبر جزییات خبر
کد خبر : 310690 تعداد بازدید : 2307
اولین دوره آموزشی نرم‌افزارهای ارزیابی پوشش تلفن همراه کشور برگزار شد.

به همت پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی اولین دوره آموزشی نرم‌افزارهای ارزیابی پوشش تلفن همراه کشور با عنوان  TEMS Investigationدر تاریخ 18 الی 21 مردادماه برگزار گردید.

در این دوره آموزشی که با هدف تأمین و تربیت افراد متخصص در حوزه ارزیابی پوشش شبکه تلفن همراه برگزار شد، فراگیران پس از آموزش با در دست داشتن تجهیزات مخابراتی در سطح شهرها و جاده‌های کشور نسبت به ارزیابی پوشش تلفن همراه و یا تست پوشش اطراف دکل‌های مخابراتی تلفن سیار اقدام می‌نمایند.

این کارگاه به صورت یک کمپ سه‌روزه در آزمایشگاه مخابرات سیار پژوهشکده برگزار گردید. فراگیران پس از آشنایی با شبکه تلفن سیار، تکنولوژی‌های مورد استفاده در این شبکه اعم از 2G، 3G و 4Gرا فرا گرفته و با انواع پارامترهای آن آشنا شدند. سپس کار با نرم‌افزار TEMS Investigation  را با استفاده از تجهیزات آزمایشگاه مخابراتی آموزش دیده و در نهایت در یک محیط عملیاتی با شرکت در یک تور یکروز‌ه‌، کلیه مراحل درایو تست را به صورت کار عملی پیاده‌سازی نمودند.

پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی فراگیران برتری را که بتوانند در آزمون نهایی، نمرات بالاتری کسب نمایند، جهت تکمیل تیم‌های کارشناسی خود دعوت به همکاری می‌نماید.

علاقه‌مندان جهت شرکت در دوره‌های آتی TEMS Investigation‌می‌توانند از طریق سایت پژوهشکده به نشانی http://ictrc.ac.ir/dt و یا شماره تماس 88930150 اقدام نمایند.