انتخاب رئیس پژوهشکده ICT جهاددانشگاهی به عنوان نماینده ایران برای همکاری در پروژه APO

اخبار

خانه آرشیو خبر جزییات خبر
کد خبر : 311000 تعداد بازدید : 2018
انتخاب رئیس پژوهشکده ICT جهاددانشگاهی به عنوان نماینده ایران برای همکاری در پروژه APO

آقای مهندس حبیب‌الله اصغری، رئیس پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران برای همکاری در پروژه "مجمع عالی مدیریت دانش و نوآوری در SMEها" سازمان بهره‌وری آسیایی (APO) از سوی سازمان ملی بهره وری انتخاب شد. انتخاب ایشان پس از انجام مصاحبه با افراد دعوت شده از سازمان‌های مرتبط با موضوع برنامه توسط سازمان ملی بهره‌وری ایران صورت گرفته و بر اساس توانایی‌های علمی مرتبط واجد شرایط تشخیص داده شده‌اند.

مجمع عالی مدیریت دانش و نوآوری در SMEها در تیرماه سال جاری با اهداف ذیل در کشور فیجی برگزار خواهد شد:

  • - ارائه مدیریت دانش و شیوه‌های نوآوری برای تقویت رقابت‌پذیری سازمانی
  • - نمایش کاربردهای پیشرفته مدل مدیریت دانش سازمان بهره‌وری آسیایی، ابزارها و تکنیک‌های مدیریت دانش و تلاش‌های نوآورانه در SMEها در عصر چهارم انقلاب صنعتی

شایان ذکر است حضور نماینده ایران در این برنامه به سبب توانایی‌های علمی مرتبط و مفید بودن دانش حاصل از این دوره برای ایران از اهمیت به سزایی برخوردار است.

سازمان بهره‌وري آسيا سازماني منطقه‌اي و ميان دولتي است كه با توافق‌نامه دولت‌هاي آسيا و اقيانوسيه در سال ۱۹۶۱ تأسيس شد. هدف اين مشاركت در توسعه اقتصادي ـ اجتماعي كشورهاي عضو و بهبود كيفيت زندگي براي مردم آن كشورها در بين كشورهاي عضو است ایران در سال 1965 به عضویت این سازمان در آمده است.