ارائه گزارش سامپ در پنجاهمین گردهمایی معاونان پژوهشی جهاددانشگاهی سراسر کشور

اخبار

خانه آرشیو خبر جزییات خبر
کد خبر : 311280 تعداد بازدید : 1722
ارائه گزارش سامپ در پنجاهمین گردهمایی معاونان پژوهشی جهاددانشگاهی سراسر کشور

در پنجاهمین گردهمایی معاونان پژوهشی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشور به میزبانی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان که در تاریخ 18 و 19 دی ماه 98 با حضور دکتر طیبی رئیس جهاددانشگاهی و مسئولان استانی برگزار گردید، گزارشی از توسعه سامانه معاونت پژوهشی سامپ توسط پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی ارائه شد. 

در این گزارش که توسط خانم شیرین گیلکی مدیر پروژه سامپ ارائه شد، به اقدامات انجام شده یک سال گذشته برای توسعه سامپ و  مرور ویژگی های جدید پیاده سازی شده اشاره شد. در ادامه نمونه گزارشات استخراج شده و تشریح برنامه های آینده به منظور ارتقای سیستم ارائه شد.

در این گزارش مدیر پروژه طراحی وب سرویس برای انتقال اطلاعات تمامی سامانه های معاونت‌های جهاد دانشگاهی را ضروری دانستند که علاوه بر هدف یکپارچگی اطلاعات نیاز مستندسازی واحدها را با استفاده از خروجی گزارشات متنوع و تعیین سطوح دسترسی نیز مرتفع خواهد کرد. در پایان به سوالات مطرح شده پاسخ داده شد و ابهامات در رابطه با منطق پیاده سازی سامانه رفع شد.

شایان ذکر است این سامانه یکی از محصولات پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات است که با هدف یکپارچه نمودن فعالیت های پژوهشی واحدهای جهاددانشگاهی سراسر کشور به سفارش معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی در اختیار واحدهای این نهاد قرار گرفته است.